نوشته شده توسط : علی
نحوه کارکرد سئو وب سایتگوگل، یا هر موتور جستجویی که از آن استفاده میکنید، دارای یک خزنده وب «crawler» است که وظیفهاش جمعآوری اطلاعات مربوط به تمام محتواهای موجود در اینترنت است. خزندههای وب، همهی این اطلاعات را به صورت کدهای 0 و 1 به موتور جستجو بازمیگردانند. سپس این شاخص تحت تاثیر الگوریتمی قرار میگیرد که سعی میکند تمام این دادهها را با درخواستهای شما تطابق دهد. آموزش سئودر این بخش قصد داریم به چند مورد از سوالاتی که ممکن است درباره سئو سایت برای کاربران ایجاد شود، صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید: خدمات سئوخدمات سئو، همان خدماتی هستند که توسط نمایندگیهای مربوط به این نوع خدمات ارائه میشوند و به شما کمک میکنند سایت خود را به شکلی بهینه سازی کنید که در نتایج موتورهای جستجو، رتبه قابل قبولی کسب کند. با استفاده از خدمات سئو، سایت شما بیشتر در نتایج جستجو دیده خواهد شد. در این روش، معمولا بیشتر بر روی بهینه سازی نتایج جستجوی مربوط به شرکت، محصولات و یا خدمات و صنعت مربوطه تمرکز میشود. مشاوره سئو و سفارش سئواز زمانی که موتورهای جستجویی مانند گوگل راهاندازی شدند، الگوریتمهای موجود در آنها چندین بار بهروزرسانی شده است. به همین دلیل است که شرکتهای مربوط به خدمات سئو، مشاوره سئو هم انجام میدهند. یعنی زمانی که شما یک سفارش سئو و بهینه سازی سایت را در یکی از این موسسات خدماتی ثبت میکنید، این شرکتها، خدماتی تخصصی برای موفقیت در نتایج جستجو و همچنین دیده شدن کسبوکار در فضای رقابتی ارائه میدهند. :: بازدید از این مطلب : 317 نوشته شده توسط : علی
راهنمای صفر تا صد برای اجاره ماشین در کیشاگر می خواهید به کیش سفر کنید و قصد دارید که در این جزیره یک خودروی لاکچری اجاره کنید حتماً از تجربه شخصی ما استفاده کنید. به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنت کنیم، قبل از شروع سفرتان باید بدانید که شرایط برای اجاره خودرو کیش چیست. با قیمتها و خودروهای موجود آشنا شوید و در آخر از یک شرکت معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید. اجاره ماشین در کیش چگونه است ؟ جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری زیبا و لوکس است. یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره امکان اجاره ماشین های آمریکا و فوق لوکس است که نمیتوان در هیچ یک از شهرهای ایران مشاهده کرد. برای اجاره ماشین در کیش راههای مختلفی وجود دارد شما میتوانید مؤسسات مختلفی در این جزیره مشاهده کنید که خودرو اجاره میدهند. یا اینکه اگر ساکن تهران هستید با تماس با شرکتهای معتبر رنت ماشین خودرو مورد نیازتان را رزرو کنید. برای اجاره ماشین، شرکتها و مؤسسات شرایط مختلفی دارند اما در بیشتر موارد شرایط یکسانی وجود دارد. مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش چیست ؟ برای رنت ماشین در کیش در مرحله اول باید به دنبال یک موسسه و شرکت معتبر باشید. چرا که در صورت اجاره ماشین بهصورت شخصی میتوانند آن فرد بهراحتی مبلغ که شما دادهاید گرفته و خودرو را به شما تحویل ندهد یا موارد دیگر که به می وفور میتوانید در خبرگزاریها مشاهده کنید. یکی از این موارد آگهیهای اجاره ماشین از دیوار است. تعداد زیادی آگهی اجاره ماشین در این سایت وجود دارد که تمامی آنها بهصورت شخصی هستند که ممکن کلاهبرداری بوده و هیچ قراردادی برای ارائه ندارند. خب حالا ببینیم که برای رنت ماشین در این جزیره باید چیکار کنیم و به مدارکی نیاز است. شرکتهای اجاره ماشین در کیش برای ضمانت مدارکی را از شما دریافت میکنند. این مدارک میتواند شامل ودیعه نقدی، چک به مبلغ خودرو باشد. البته مکان اجاره ماشین در کیش بدون چک نیز هست. برخی از شرکتها در صورت نداشتن چک از ما ودیعه نقدی دریافت میکنند. البته کپی کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی نیز جزو مدارک ضروری است که تمام این مؤسسات از شما دریافت میکنند. نکته: برای اجاره ماشین و اطمینان از رنت کار باید یک قرارداد رسمی بین شما و شرکت بسته شود. این قرارداد شامل موارد خسارات وارد شده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از شما، ودیعه و کروکی خودرو است. حتماً به این نکته توجه داشته باشید در صورت نداشتن قرارداد رسمی بههیچعنوان خودرو اجاره نکنید. زیرا در صورت ایجاد هر خسارت و یا هر موردی هیچ مدرکی برای اثبات نخواهید داشت. قیمت اجاره ماشین در کیش به دلیل قرارگیری جزیره در منطقه آزاد و نداشتن هزینه گمرک برای ماشینها قیمت خودرو در کیش بسیار ارزان بوده . شما میتوانید با قیمتی مناسب آخرینمدلهای ماشینهای روز دنیا را در اختیار داشته باشید. هزینه اجاره ماشین در کیش بهمراتب کمتر از هزینه اجاره ماشین در تهران و دیگر شهرهای ایران است. شما میتوانید یک خودرو لوکس خارجی را با مبلغ بسیار مناسب اجاره کنید. برای مثال قیمت اجاره اسپورتیج در کیش بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که این مبلغ در تهران دو برابر بوده. چه خودروهایی که در کیش موجود است ؟ همانطور که در بالا گفتهشده به دلیل وجود جزیره کیش در منطقه آزاد قیمت خودرو در این جزیره ارزان بوده و میتوانید خودروهای لوکس را در آن مشاهده کنید. یکی از این موارد مازراتی است. اگر جزو افرادی هستید که رانندگی با لامبورگینی برای شما به یک رویا تبدیل شده، نگران نباشید. شما میتوانید با اجاره لامبورگینی در کیش رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. شما میتوانید در این جزیره خودروهای بینظیری را رنت کنید. بیایید لیست زیر را با هم مشاهده کنیم : . دوج چلنجر . موستانگ کروک . لامبورگینی . مازراتی . دوح دورانگو . دوج شارجر . شورلت تاهو . کامارو کروک . بی ام و z۴ . نیسان کیکس . دوج جورنی . کادیلاک . تویوتا اف جی :: بازدید از این مطلب : 363 نوشته شده توسط : علی
رشته حسابداری یکی از رشتههای آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی میتوانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.
رشته حسابداری چیست ؟ حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج بهصورت گزارشهایی به مدیران سازمان یا شرکت جهت تصمیم گیری مناسب، درست و بهموقع است. در واقع حسابداری را میتوان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی داراییهای مالی، بدهیها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد. رشته حسابداری یکی از رشتههای آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی میتوانند این رشته را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند.
تعریف حسابداری و حسابرسی حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه اش آماده کردن اطلاعات اندکی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است. اطلاعات آماده شده به وسیله حسابداری باید در تصمیم گیری های اقتصادی سودمند باشد.
حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت ها و رویدادهای اقتصادی، به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.
دروس رشته حسابداری در حین تحصیل: دروس پایه: روانشناسی عمومی، جامعه شناسی، اصول علم اقتصاد، ریاضیات پایه، ریاضیات کاربردی، آمار کاربردی، مبانی کاربرد کامپیوتر، پژوهش و عملیات، مدیریت تولید، حقوق بازرگانی، پول و ارز بانکداری، مبانی سازمان مدیریت، توسعه اقتصادی، مالیه عمومی، روش تحقیق.
دروس اصلی و تخصصی: اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، مدیریت مالی، مباحث جاری حسابداری، متون حسابداری
توانایی های لازم درباره رشته حسابداری رشته حسابداری در واقع رشته ای است که بعنوان رشته های شناور شناخته می شود و داوطلبان در هر سه رشته تحصیلی ریاضی، تجربی و انسانی میتوانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. فردی که شغل حسابداری انتخاب می کند باید بتواند گزارش کارهای مناسب و جامعه را ارائه دهد، پس نیاز است که ادبیات فارسی او در سطح خوبی باشد و نگارش خوبی را برای متن های آماده شده انجام دهد.
یکی دیگر از خصوصیت هایی که دانشجوی این رشته باید داشته باشد این است که بتواند ساعت های طولانی مدت پشت کامپیوتر و میز کار با عدد و رقم ها سر و کله بزند و معادلات ریاضی را انجام دهد. همینطور نیاز است که شخصی که حسابدار است علاوه بر این که ریاضی و ادبیات قدرتمند داشته باشد و قدرت بدنی مناسب داشته باشد، خلاق و صبور باشد و با انضباط باشد.
با توجه به تغییراتی که در روند اقتصادی کشور اکنون به وجود آمده است مهندس حسابداری از جمله شغل هایی است که طرفداران متعددی دارد و افرادی که حساب داری نده اند میتوانند امیدوار باشند که بیکار نخواهند بود و بدون شک در یکی از سازمان ها، ارگان ها و شرکتهای خصوصی یا دولتی میتوانند مشغول به کار شوند.
معرفی رشته حسابداری
گرایش های رشته حسابداری برای ادامه تحصیل چه هستند؟ دانشجویان رشته حسابداری، میتوانند با انتخاب یکی از گرایش هایی که در لیست زیر آمده است در مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل بپردازند.
رشته حسابداری: حسابداری از رشته های پرطرفدار در چند سال گذشته بوده است و به بررسی اقتصاد و امور مالی سازمان ها و شرکت ها می پردازد. در رشته حسابداری، حسابداران به تهیه گزارش های مالی، جمع آوری و گروه بندی اطلاعات اقتصادی و مالی می پردازند.
رشته حسابرسی: حسابرسی به خاطر بررسی و کنترل حساب های حسابداران انجام می شود. فی الواقع حسابرسان در دفترهای شرکت ها و سازمان های گوناگون مجذوب میشوند تا از درستی گزارش های مالی و حساب های حسابداران مطمئن شوند.
رشته حسابداری مدیریت: رشته حسابداری مدیریت به خاطر افزایش توانمندی مدیران مالی در تصمیم گیری ها و تدوین استراتژی های اقتصادی شرکت ها مطرح شده است. افرادی که در گرایش حسابداری مدیریت تحصیل می کنند، میتوانند بعنوان مدیر عامل، عضو هیئت مدیره و یا بعنوان مشاورین مدیریت و اقتصاد در کنار مدیران ارشد شرکت ها به ایفای نقش بپردازند.
گرایش حسابداری عمومی: این گرایش، در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری به نوعی جدید به حساب می آید و هدف اصلی از ایجاد آن تربیت نیروهای انسانی تعلیم دیده برای فعالیت در قسمت های عمومی- دولتی و یا جوانب کلان فضای اقتصادی جامعه است.
از سوی دیگر دانشجویان رشته حسابداری، میتوانند با انتخاب یکی از گرایش هایی که در لیست زیر آمده است در مقطع دکتری هم به ادامه تحصیل بپردازند.
حسابداری صنعتی: حسابداری صنعتی با تحولات صنایع گوناگون به ویژه انقلاب صنعتی شکل گرفت. آگاهی از بهای تمام شده محصولات تولید شده، نیازی حیاتی برای انتخاب قیمت فروش و عملکرد بهینه شرکت ها است. ازاین رو حسابداری صنعتی، با تکامل ابزارها و روش های تولید به سوی هزینه یابی توسعه یافته حرکت می کند تا هزینه ها و بهای تمام شده کالاهای آماده فروش به روشنی و با شفافیت کامل انتخاب شوند.
حسابداری مالی: حسابداری مالی همان حسابداری گزارشگری است. برای اینکه هدف اصلی حسابداری مالی مهیاسازی صورت های مالی است تا نیاز استفاده کنندگان از آنها را تامین کنند. حسابداری مالی باتوجه به اصول حسابداری در تلاش است، نیازهای گوناگون استفاده کنندگان داخل سازمانی و خارج سازمانی از اطلاعات حسابداری را جواب دهد؛ این اشخاص با اینگونه گزارش ها و داده هایی، قادر میشوند در خصوص سرمایه گذاری ها، انعقاد قرارداد های مختلف، عرضه وام و غیره اقدام به تصمیم گیری کنند.
حسابداری دولتی: دولت ها در سال های گذشته با توجه به گستره فرایندهای مخارجی خویش، نیازمند مشاورین و افرادی شده اند که توانمندی جداسازی و مدیریت هزینه ها در سطوح کلان اقتصادی را داشته باشند. براین اساس تربیت و پرورش حسابداران دولتی، میتواند منجر به بودجه بندی درست برای امور مختلف و اجرای این بودجه بصورت دقیق و کاربردی شود. گرایش حسابداری دولتی در پی ایجاد بستری برای بوجود آمدن مشاورین و متخصصان حسابداری در بازه مخارج دولتی است.
حسابداری مدیریت: حسابداری تنها علم مدیریت بر هزینه های شرکت ها، آن هم قبل از آغاز فرآیند تولید نیست. بلکه حسابداری میتواند در زمینه فرآیند بهای تمام شده محصولات و خدمات، میزان تولید، هزینه اجرا، مقیاس های گوناگون تولید، قیمت فروش محصولات و خدمات و ظرفیت منبع های گوناگون (مانند ماشین آلات) مشاوره های ارزشمندی را به مدیران سطح بالای شرکت ها عرضه دهد. به زبان ساده تر میتوان بیان کرد آنچه به وسیله حسابداری مدیریت عرضه می شود، پیش نیازی اجباری است که مدیران شرکت ها بر مبنای آن اقدام به تصمیم گیری های کلان می کنند.
حسابداری منابع انسانی: منبع های انسانی در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بعنوان با اهمیت ترین اموال های آنها تلقی می شوند. در همین امتداد، مدیریت بر امور مالی گوناگون مربوط به این منابع از بازه های عملکردی حسابداری منابع انسانی است.
برای مشاهده بهترین دوره حسابداری بازار کار کلیک کنید. :: بازدید از این مطلب : 445 نوشته شده توسط : علی
نکات مهم در انتخاب آتلیه عروس و دامادشب عروسی هر فردی يکی از به ياد ماندنی ترين شب زندگی زوج های جوان است که با مرور زمان تنها چيزی که از آن به يادگار می ماند عکس ها و فيلم آن است و يکی از مهم ترين کارهايی که زوج های جوان بايد بکنند انتخاب يه عکاس ماهر است که در اين متن چند راهنمايی جهت انتخاب يک عکاس خوب برای عروسی به آنها می کنيم.
عکاس باتجربه و ماهر را برای عروسی انتخاب کنيدتجربه مهم ترین شاخصه در انتخاب آتلیه عروس است. عروسی شما یک بار اتفاق می افتد، جشن شما پر از لحظه هایی است که فقط یک بار اتفاق می افتند. عکاس و فیلمبردار مراسم عروسی شما باید کوله باری از تجربه داشته باشند تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زیبا را ثبت کنند. تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو برای عکاسی و فیلم برداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند.
توجه به نمونه کارها و ساختگي نبودن ژست عروس و دامادعکاسی عروس و داماد دارای بازاری پر رونق است که خالی از دوز و کلک نيست. به آرم و امضای عکس ها در پايين آلبوم توجه کنيد. بسياری از عکاسان حرفه ای در آغاز و پايان فيلم عروسی اسم و شماره اتليه خود را ثبت می کنند. به اين نکات توجه داشته باشيد تا نمونه کار های عکاسان ديگر را به عنوان نمونه های خودشان به شما نشان ندهند. تجربه ثابت کرده است که آتلیه و دفتر بزرگ و پر زرق و برق، با وجود اینکه خیلی مهم است اما لزوما به معنای این نیست که کار شما حرفه ای تر از آب درخواهد آمد. سعی کنید در ابتدای کار تحت تاثیر ساختمان بزرگ، آتلیه پر زرق و برق و دفتر وسیع آنها قرار نگیرید. چه بسا بسیاری از آتلیه های کوچکتر و جمع و جورتر، در کار خود دلسوزتر باشند و تعهد آنها به حفظ و رضایت مشتری بیش از آتلیه های بزرگ و مشهور باشد. :: بازدید از این مطلب : 339 نوشته شده توسط : علی
اینستاگرام مارکتینگ چیست؟اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در اینستاگرام ،یکی از روشهای دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) به حساب میآید، با توجه به رشد و افزایش کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، فرصت مناسبی برای فعالیت برندهای مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این پلتفرم آنلاین بوجود آمد. شبکه اجتماعی که بیشترین محبوبیت را در ایران دارد قطعاً این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد که اگر محصولی دارید آن را به تعداد نفرات بیشتری معرفی کنید اگر خدماتی دارید به افراد بیشتری ارائه کنید و اگر به دنبال برندینگ هستید ارتباط نزدیکی با مخاطبین برقرار کنید. در این مقاله قصد داریم روش های بازاریابی در اینستاگرام را با شما در میان بگذاریم و به شرح اینستاگرام مارکتینگ و یا معرفی دوره بازاریابی اینستاگرام بپردازیم… هدف کسبوکار خود را در اینستاگرام مشخص کنید!شاید به نظر ساده باشه، اما هر کسب و کاری که وارد اینستاگرام میشود هدف خاصی برای اینکار دارد که هزینه ها و زمانی که صرف اینکار میشود را توجیح کند. اگر کسب و کاری دارید و به فکر بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) هستید، ابتدا هدف خود را مشخص کنید و بعد برای قدم های بعدی برنامه ریزی کنید… در ادامه هدف های اصلی یک کسب و کار برای حضور در اینستاگرام را با هم مرور میکنیم…
1- معرفی یا فروش محصولات و خدماتبسیاری از کسب و کارها برای معرفی یا فروش محصولات و خدمات خود به اینستاگرام وارد میشوند، هدف اصلی آنها فروش بیشتر از طریق بازاریابی اینستاگرام میباشد، خب طبیعی است کسب و کاری که هنوز به اندازه کافی در بازار جا نیفتاده و فروش مناسبی را ندارد برای برندسازی و تعامل بیشتر به اینستاگرام نگاه نمیکند و در درجه اول باید فروش خود را ارتقا ببخشد. پس یکی از اهداف مهمی که بسیاری از کسب و کارها دارند معرفی یا فروش محصولات یا خدمات میباشد، برای مثال فروشگاه های اینترنتی هدف حضورشان در اینستاگرام میتونه فروش محصولات باشه… 2- برندسازیبسیاری از کسب و کارهای بزرگ برای فروش محصولات به اینستاگرام ورود نمیکنند برای مثال شرکت اپل، یا شرکت گوگل برای برندسازی بهتر و ایجاد حس مثبت با مخاطب در اینستاگرام حضور پیدا میکند فعالیت اصلی برند ها در اینستاگرام حفظ و بهبود جایگاه برند در ذهن مخاطبان است و گاهی با مشارکت های عمومی و اجتماعی دهنیت خوبی از خود در ذهن مخاطب بجای میگذارند. 3- ایجاد تعاملبرخی از کسب و کارها برای ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان به فضای اینستاگرام ورود میکنند، گاهی با انتشار ویدیوهای پشت صحنه سعی در ایجاد ارتباط بهتر و دوستانه تری با مخاطبان خود هستند و یا با انتشار فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه به دنبال همدلی با مشتریان و کاربران خود هستند.
یک کسب و کار میتواند هر سه این اهداف را دنبال کند… :: بازدید از این مطلب : 339 نوشته شده توسط : علی
در نخستین مرحله برای دریافت کد بورسی، فعالان بازار باید اقدام به ثبتنام در سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) کنند که اطلاعات همه سرمایهگذاران در این سامانه ذخیره و نگهداری میشود. برای ثبتنام در سامانه سجام باید مراحل ثبتنام که به صورت اینترنتی انجام میشود تکمیل شود و در پایان ثبت نام یک کد پیگیری برای فرد متقاضی کد بورسی ارسال خواهد شد. بعد از طی شدن این مراحل، دریافت کد بورسی نیازمند احراز هویت است که این اقدام به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود. احراز هویت حضوری سجام در ابتدا از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولت انجام میشد اما بعد از مدتها به دلیل افزایش تقاضا برای دریافت کد بورسی و نیز ازدحام جمعیت در این دفاتر، مسوولیت احراز هویت در کنار دفاتر پیشخوان به برخی از بانکها مانند بانک آینده، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک شهر، بانک سپه، بانک پارسیان و موسسه ملل سپرده شد. به تازگی در کنار احراز هویت حضوری در مراکز اعلام شده، امکان احراز هویت غیرحضوری و آنلاین سجام فراهم شده که افراد متقاضی کد بورسی میتوانند از طریق درگاه سجام به اپلیکیشنهای احراز هویت غیرحضوری که یکی از آنها اپلیکیشن سیگنال است دسترسی پیدا کنند. احراز هویت غیرحضوری مربوط به اشخاص حقیقی ایرانی و افراد بالای ۱۸ سال است،همچنین تمام مراحل احراز هویت باید توسط شخص ثبت نام کننده انجام گرفته و شخص دیگری نمیتواند احراز هویت غیر حضوری را برای وی انجام دهد. در مرحله نخست، متقاضی کد بورسی باید به این نکته توجه داشته باشد که قبل از احراز هویت باید به طور حتم در سامانه سجام ثبتنام و کد ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشند اگر این مرحله را انجام ندادهاند باید گزینه ثبتنام سجام را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات درخواستی اقدام به ثبتنام در این سامانه کنند و بعد از دریافت کد پیگیری ۱۰ رقمی سجام که از طریق پیامک ارسال میشود گزینه احراز هویت سجام را انتخاب کنند تا مراحل مربوط به احراز هویت آغاز گردد. :: بازدید از این مطلب : 349 نوشته شده توسط : علی
بر هیچ کس پوشیده نیست که مشکلات زندگی خانوادگی جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد هستند و تقریبا می توان گفت اکثر افراد گاه با مشکلاتی در خانواده خود دست و پنجه نرم می کنند.. به عنوان مثال برخی از افراد دردر زندگی زناشویی خود با مشکل مواجه هستند و این مشکلات به وجود آمده باعث شده روند معمول زندگی با اختلال مواجه شود و آرامش زندگی و عشق آنها از دست برود. قطعا در چنین شرایطی کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده و روانشناسان مجرب و کاربلد تاثیر بسیار مثبتی در زندگی افراد گذاشته و به سلامت روان و آرامش خیال افراد کمک بسزایی می کند و حتی با مشاوره تلفنی آنلاین هم شما تاثیر آنرا حس خواهید کرد. دلزدگی در زناشویی، از دست رفتن عشق، اختلافات زناشویی و … از جمله مهمترین مشکلاتی است که هر زوج ممکن است با آن مواجه شود و برای حل این مشکلات و حفظ رابطه توصیه می شود حتما از مشاوره خانواده کمک گرفته شود. اهمیت مشاوره خانواده در زندگیهمه ما می دانیم که برای داشتن رابطه سالم با همسر هر دو طرف باید تلاش کنند و مهارت های زندگی را یاد گرفته و به کار ببرند. از طرفی هیچ دو نفری کاملا با هم هم نظر نیستند و اختلاف نظر و عقیده حتما در رابطه وجود دارد، مساله مهم این است که این اختلاف نظر در رابطه را چگونه کنترل کنیم تا باعث دعوا و اختلاف بزرگتی نشود؛ رابطه ای سالم و عاشقانه زمانی پایدار خواهد بود که زوجین در صورت بروز تعارضات در رابطه پا پس نکشند و برای حل این مشکلات تلاش کرده و آن ها را حل نشده باقی نگذارند؛ مشکلاتی که حل نشده روی هم تلمبار می شوند، ممکن است در زمانی دیگر دوباره بروز پیدا کرده و باعث ایجاد دعوا و اختلاف بزرگتری در رابطه شوند. با کمک گرفتن از مشاوره خانواده در مرکز نوا مشاور می توانید مشکلات خود را به تدریج رفع کنید. گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود و ناگهان باعث ایجاد معضل بزرگی در خانواده می شود؛ بهترین کار این است که مشکلات به ظاهر کوچک را بی اهمیت تلقی نکنیم؛ آن ها را جدی گرفته و برای حلشان قدمی برداریم. زمانی که بین زوجین اختلاف و مشکلی ایجاد شود، ممکن است به دلیل فشار روانی زیاد و شرایط سخت در رابطه، ذهن افراد نتواند مسائل را درست تحلیل کند و همین امر باعث عکس العمل های هیجانی شده و حتی اختلاف را عمیق تر کرده و صمیمت زوجین را کمتر کند. حال تصور کنید بعد از این شرایط مشکل حل نشده باقی بماند و این فرایند بارها تکرار شود؛ مسلما اگر در چنین موقعیت هایی برای حفظ رابطه تلاشی انجام نشود، احتمال از دست رفتن رابطه بسیار است. اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از مشاورین و روانشناسان پر رنگ می شود. زمانی که زوجین به دلیل اختلافات پیش آمده و فشارهای روانی قادر نیستند مشکلات خود را دو نفری حل و فصل کنند، مشاور به عنوان فردی بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا علت اختلاف را پیدا کرده و برای حل آن به زن و شوهر مذکور کمک می کند. در جلسات مشاوره حل اختلافات خانوادگی نوا مشاور مشکلات مربوط به زندگی مشترک طی چند جلسه مشاوره حل و فصل می شود؛ در این جلسات افراد ممکن است متوجه ابعادی از زندگی شوند که پیش از این از آن بی خبر بوده اند. گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را بلد نیستند و یا از انتظارات همسرشان بیخبرند؛ همین جلسات مشاوره خانوده و کمک گرفتن از متخصصین آموزش دیده افراد را نسب به زندگی مشترک آگاه تر کرده و به آن ها کمک می کند تعارضات را حل کرده و برای ساختن رابطه ای سالم و عاشقانه قدم به قدم پیش بروند. :: بازدید از این مطلب : 342 نوشته شده توسط : علی
دوستان خوبم طراحی وب سایت استانداردهایی دارد و ما باید آن ها را رعایت کنیم. بارها اشاره کرده ایم که طراحی وب سایت اولین گام در دنیای بزرگ بازاریابی اینترنتی است و ما بدون یک وب سایت مناسب هیچ شانسی برای موفق شدن نداریم و فقط هزینه پرداخت می کنیم. استانداردهای طراحی وب سایت خیلی هم سخت نیستند فقط کافی است یک کمی دقت کنیم. به جرات می گویم با طراحی وب سایت کارآمد، جذاب، پرسرعت است که می توانید کسب و کار خود را از طریق بازاریابی اینترنتی متحول کنید. حالا استانداردهای طراحی وب سایت چیست؟
منبع : طراحی سایت https://is.gd/WeZo9e :: بازدید از این مطلب : 403 نوشته شده توسط : علی
جهت بهره مندی از تسهیلات و مزایای در نظر گرفته شده در قانون، موظف به انجام تکالیف قانونی هستیم؛ زیرا عدم رعایت تکالیف فوق موجب تعلق جرایم و محرومیت از معافیت های مالیاتی برای آنان خواهد شد.
در ادامه به اهم موارد خدمات مشاوره مالیاتی اشاره شده است:
1- مشاوره تخصصی مالیات بر ارزش افزوده
4- مشاوره تنظیم اظهارنامه و دفاتر قانونی
12- مالیات بر حقوق
13- مالیات بر ارزش افزوده
:: بازدید از این مطلب : 354 نوشته شده توسط : علی
رابیتس را در چه جاهایی و به چه منظور استفاده میکنندرابیتس به ورق های فولادی مشبکی گفته می شود که از ورقهای گالوانیزه ی گرم مختلفی تولید شده است. علاوه بر این، با بهره گیری از مفتولهای گالوانیزه رابیتس بندی به شکل یک لایه به شبکه ی فرعی اتصال پیدا می کند. این محصول اصولا از کشش عرضی و پرس کردن ورقهای تهیه و تولید میشود و پس از گذراندن مرحله ی برش آماده ی مصرف میگردد. استفاده از رابیتس به طور معمول برای ساخت سقفهای کاذب، گچ کاری و گچ بری ها، پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش دادن بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترکهای ساختمانی و کارهای ترمیمی دیگر، دکوراسیون و … میباشد. استفاده کردن از شبکه ی رابیتس یا رابیتس بندی به منظور پیوستگی کامل سطح دیوار ها و همچنین به وجود آمدن یک بستر مناسب برای نصب کردن اجزای تأسیسات برقی و همینطور مکانیکی و نهایتا انجام انواع رنگ کاریهای سیمانی و گچی ، گاها پیشنهاد و اجرا میشود. شبکه ی این محصول موجب به هم پیوستن دیوار ها شده و از هر نوع ترک خوردگی و جدا شدن آن در کار جلوگیری می کند. تولید این محصول در ابعاد ۲۴۰*۶۰ سانتی متر انجام شده و سپس عرضه میشود. پوشاندن این محصول مساحتی بالغ بر ۴۴/۱ متر را در بر می گیرد که با توجه به تلورانس این میزان معمولاً ۴/۱ متر را دربرمی گیرد و با تقسیم متراژ کار بر عدد یاد شده، تعداد این محصول مورد احتیاج را حاصل می کند. :: بازدید از این مطلب : 388 نوشته شده توسط : علی
با توجه به این که اکثر مراجعهها به بانک برای دریافت و پرداخت قبوض است و سازمانهای ارائه کننده خدمات میلیونها برگ قبض با هزینههای بسیار در کشور صادر میکنند و...
با توجه به این که اکثر مراجعهها به بانک برای دریافت و پرداخت قبوض است و سازمانهای ارائه کننده خدمات میلیونها برگ قبض با هزینههای بسیار در کشور صادر میکنند و... حداقل هزینه ناشی از اتلاف وقت، نیروی انسانی و سرمایه برای پرداخت این قبوض با مراجعه فیزیکی به دفاتر بانکی، بسیار زیاد برآورد شده است و در شرایطی که در اکثر کشورهای جهان دریافت و پرداخت قبوض مشترکان اعم از آب، برق، گاز و تلفن مدتها است که به عرصه عملیات الکترونیکی وارد شده است، ضرورت عملیاتی شدن هر چه بیشتر و بهتر پرداخت الکترونیکی قبوض در کشور و فراهم شدن زیرساختهای مناسب آن بیش از گذشته احساس میشود. به گزارش ایسنا، روشهای متعددی مانند خدمات بانکی از طریق اینترنت، انواع خدمات کارت و ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی ارائه میشود و بانکها نسبت به ارائه خدماتی از قبیل مشاهده و ارسال صورتحساب، خرید و فروش سهام، انتقال وجه بین حسابهای یک بانک و غیره از طریق اینترنت، تلفن (ثابت و همراه)، دستگاه خودپرداز و پایانه فروش اقدام کردهاند که پرداخت قبضها خدمات شهری از جمله مهمترین آنها به شمار میرود. در شرایطی که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی و پرداخت آنلاین تنها درصدی از هزینههای فعلی ناشی از رفتوآمد حضوری شهروندان را شامل میشود و در کشوری مانند ایران از راهاندازی مقوله پرداخت الکترونیکی قبوض مدت زیادی نمیگذرد، شرکتی مانند شرکت ارتباطات سیار ایران که سازمانی با مخاطبان بسیار محسوب میشود با همکاری بانکها، نسبت به فراهمسازی امکاناتی درباره پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن همراه از طریق خودپرداز، تلفن بانک، اینترنت، پیام کوتاه، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور اقدام کرده است. از مشکلات و اختلالهای همیشگی، کیفیت و سرعت نامطلوب که در حوزه اینترنت کشور وجود دارد و نیازمند توجه بیشتر مسوولان است که بگذریم، طبق آنچه درباره نحوه اشتراک و استفاده از خدمات در کلیه روشها اعلام شده آمده است، متقاضی باید در یکی از بانکهای ارائه دهنده خدمات غیرحضوری پرداخت قبوض، حسابی افتتاح کند و مرحله بعدی تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در بانک مذکور و دریافت کد شناسایی و کلمه عبور است. اینترنت مشترک باید در روش پرداخت قبض از طریق اینترنت به قسمت بانکداری الکترونیک سایت بانک مورد نظر برود و کد شناسایی و کلمه عبوری را که قبلا از شعبه دریافت کرده وارد کند و در قسمت پرداخت الکترونیک، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب کند. پس از آن باید فرم پرداخت قبض را بر اساس قبضاش تکمیل و سپس تایید کند که بانک مورد نظر به نمایندگی از فرد، مبلغ قبض را پرداخت میکند که اگر در قسمت پرداخت الکترونیک، گزارش قبض انتخاب شود، گزارش تائیدیه پرداخت مشترک قابل مشاهده است. کسانی که میخواهند از طریق WAP (فعلا در بانک توسعه صادرات ایران ارائه میشود) قبض خود را پرداخت کنند، میتوانند به دفتر مشترکان خدمات تلفن همراه مراجعه و تقاضای سرویس دیتا دهند و بعد از برقراری سرویس دیتا، میتوانند از طریق موبایل به شبکه اینترنت وصل شوند. اگر گوشی مشترک به این سیستم مجهز است، آن را برای استفاده از خدمات اینترنتی آماده کرده و گوشی خود را برای ورود به اینترنت تنظیم و آدرس http://wap.edbi.ir را در تلفن همراه خود وارد و کد شناسایی و کلمه عبور را که قبلا دریافت کرده وارد و قبض را پرداخت میکند، بقیه مراحل استفاده از تلفن همراه مانند استفاده از اینترنت برای پرداخت قبضها است. سیستم POS اما در روش پرداخت قبض از طریق POS، متقاضی باید کارت خود را در دستگاه پایانه فروش کشیده و وارد منوی پرداخت قبوض شود و با وارد کردن شناسه قبض و زدن کلید تایید، شناسه پرداخت را وارد و تایید کند و برای تایید صحت مبلغ قبض نمایان شده روی صفحه دستگاه، کلید تایید را فشار دهد؛ سپس رمز کارت را وارد و تایید کند؛ دستگاه پس از برقراری ارتباط با مرکز فیش مربوط به این پرداخت را برای فرد چاپ میکند. تلفنبانک مشترک باید در روش پرداخت قبض از طریق تلفنبانک با شماره تلفن اعلام شده بانک، جهت استفاده از خدمات تلفن بانک تماس برقرار کند و تلفن خود را در حالت TONE قرار دهد، سپس شماره کارت خود را وارد و در پایان کلید ستاره * را فشار دهد؛ در برخی از سیستمها در صورت یک بار استفاده از سیستم تلفنی پرداخت قبوض در مراجعات بعدی، به وارد کردن شماره کارت، نیازی نیست و باید شناسه قبض و پرداخت را وارد و کلید ستاره * را فشار دهد؛ شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است. مبلغ قابل پرداخت مندرج در قبض توسط سیستم قرائت میشود و مشترک اطمینان از صحت یا عدم صحت اطلاعات داده شده را با فشار دکمه مربوطه اعلام میکند و جهت انجام عملیات پرداخت، کلید مربوطه را فشار داده و شماره رمز دوم (رمز مخصوص پایانههای مجازی) خود را وارد و کلید ستاره * را فشار میدهد. جهت دریافت اطلاعات قبض یا خاتمه ارتباط هم باید کلید مربوطه را فشار دهد؛ توسط سیستم تلفنبانک، پیغام پرداخت قبض شماره پیگیری و تاریخ پرداخت جهت یادداشت کردن اعلام میشود، موارد اعلام شده را یادداشت و نگهداری کند تا در صورت نیاز به پیگیری مورد استفاده قرار بگیرد. در روش پرداخت قبض از طریق ATM روال به این صورت است که فرد کارت خود را در دستگاه خودپرداز قرار داده و منوی پرداخت قبض و سپس گزینه تلفن همراه را انتخاب کند، با استفاده از صفحه کلید دستگاه، شناسه قبض را وارد و دکمه ثبت را فشار دهد (شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است)، شناسه پرداخت را وارد و دکمه ثبت را فشار دهد، شماره حساب مورد نظر خود را (چنانچه حساب جداگانه به کارت فرد مرتبط باشد) انتخاب کند و در این مرحله، اطلاعات مربوط به شماره حساب، مبلغ و شناسه قبض در صفحه مانیتور نمایش داده میشود، در صورت صحت موارد فوق، برداشت از حساب و پرداخت قبض را با دکمه بلی تایید کند. پس از رویت شماره پیگیری، باید رسید مربوطه از دستگاه خودپرداز دریافت شود؛ در این رسید شماره پیگیری، زمان انجام عملیات، تاریخ تراکنش، شماره کارت، دستگاه خودپرداز شعبه، شماره حساب، نوع حساب، سازمان ذینفع، مبلغ قبض و شناسه قبض درج شده، شماره پیگیری مربوطه در صورتحساب شما نیز درج میشود که پس از آن فرد باید رسید دریافتی را به قبض مربوطه ضمیمه و برای پیگیریهای احتمالی بعدی نزد خود نگهدارد. شرکت ارتباطات سیار ایران با همکاری بانکها، نسبت به فراهمسازی امکاناتی برای پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن همراه از طریق خودپرداز، تلفن بانک، اینترنت، پیام کوتاه، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور اقدام کرده است؛ در حال حاضر موضوع پرداخت قبوض از طریق پیام کوتاه توسط کارگروه مشترکی از همراه اول و بانکها در حال بررسی و مطالعه بوده و با همکاری بانک مرکزی در حال انجام است، اما هنوز نتایج کارگروه مشخص و نهایی نشده است. اما بنا بر اعلام مسوولان، مشترکان تلفن همراه از میان پرداختهای غیرحضوری بیشتر از روش تلفنبانک برای پرداخت قبوضشان استفاده میکنند. علیرضا طلوع، مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفتوگو با ایسنا با اشاره به روشهای پرداختی غیرحضوری قبوض تلفن همراه مشترکان اظهار کرد: روشهای ATM ،POS، تلفنبانک، پیام کوتاه و اینترنت از روشهای غیرحضوری در این باره محسوب میشود که بر اساس آمار به دست آمده مشترکان به ترتیب بیشتر از روشهای تلفنبانک، ATM ،POS و اینترنت برای پرداخت قبوض استفاده میکنند. سیستم پیام کوتاه پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق پیام کوتاه یکی از سرویسهایی است که برروی بستر موبایل پیمنت قرارداده شده است، همچنین مشترکان میتوانند از طریق تماس با شماره ۲۷۸۴ قبوض خود را بدون اینکه شناسه قبض داشته باشند پرداخت کنند که البته در حال حاضر این روش فقط برای بانک ملی است. به گفته مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار ایران، در صورتی که بانکهای دیگر ظرفیت و امکانات لازم را در این زمینه فراهم کنند و امنیت مورد نیاز ایجاد شود، این طرح در دیگر بانکها نیز میتواند اجرایی شود. روش پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه به این صورت است که مشترک پیام کوتاه خود را با فرمت اعلام شده به شمارهای که بانک در اختیار قرار داده ارسال میکند؛ به طور مثال فرمت پیام جهت پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه در بانک تجارت به شکل زیر است؛ رمز پرداخت کننده + شناسه پرداخت + شناسه قبض + شماره حساب + ۳ شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است و مشترک باید توجه داشته باشد پس از رفع نیاز از اطلاعات ارسال شده توسط بانک، برای جلوگیری از پر شدن حافظه تلفن همراه و نیز مطلع نشدن دیگران از شماره حساب افراد، توصیه میشود آن را پاک کنند. منبع : donya-e-eqtesad.com :: بازدید از این مطلب : 376 نوشته شده توسط : علی
قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... اینها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب میشود که برای خود راهکارها و قوانین خاص خودش را دارد. شاید شنیده باشید هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از خوب یا بد ساخته ذهن و جذب خودتان است، بدین معنا که شما اگر به موضوعات مثبت و خوب فکر کنید و آنها را طلب کنید همانها بر سر راهتان قرار گرفته و اگر منفی بافی هم کنید مدام در چاه و چاله اید. باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب شما را با انرژیهای درونیتان و بخصوص قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان آشنا کند، پس با ما همراه باشید. قانون جذب چیست؟براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ میدهند که به سمتتان جذب شدهاند. در واقع، خود شما آنها را به زندگیتان دعوت کردهاید. روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سالهای متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت میکنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت. قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه میشود: "ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود میکنیم. " باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهشهای علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار میدهند. چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزوهای ما جامه عمل بپوشاند و خواستههای درونی ما را محقق سازد. مثلاً از قانون جذب خانهای زیبا میخواهیم، اما این خانه از چه ساخته میشود؟ معلوم است از آجر، سیمان؛ آهن و خاک و سنگ! اما این مصالح از کجا تأمین میشوند؟ بازهم جواب معلوم است، از جایی همین دوروبرها! به گمان بسیاری از افراد، قانون جذب پدیدهای جادویی است که از هیچ کجا آباد آرزوهای ما را فراهم میکند. درحالیکه هیچ جادویی در کار نیست و قانون جذب آرزوهایمان را با داشتههای اطرافمان فراهم میسازد. شما اسباب فراهم ساختن آرزوی دیگری و حتی همان آرزوی او میشوید و او نیز همزمان آرزوی شما خواهد شد. عامل جادویی شدن قانون جذب، همان دست نامرئی، اما توانمندی است که دروتخته را باهم جور میکند و پیوسته در حال چیدن اجزای مختلف هستی در کنار هم است. با دقیق شدن در این نکته، دیگر گله و شکایتی نخواهیم کرد که چرا همکار بغلدستیمان فردی اخموست، همسایهمان آنگونه رفتار میکند یا حتی رئیسمان شخصی بداخلاق است. این افراد همان آرزوهای ما تا به امروز هستند. ما نیز در این لحظه، همان فردی هستیم که آنها دقیقاً آرزوی بودن در کنارش را داشتهاند! اینگونه نیست که قانون جذب برای بعضی افراد عمل کند و برای برخی دیگر که به آن باور ندارند، کارایی نداشته باشد. جذب یک قانون معنوی جهانی است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد؛ مثل قانون جاذبه. :: بازدید از این مطلب : 450 نوشته شده توسط : علی
نکات مهم و دانستنی های قبل و بعد از لیزر موهای زائدسوالات بسیاری در رابطه با رفع موهای زائد با روش لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهمترین آنها پاسخ خواهیم داد. این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند. تمامی آنچه که باید از لیزر موهای زائد بدانیدمتخصصان این انجمن بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-20 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. لیزر موهای زائد، جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است. از این رو در این مطلب با دکتر مجتبی امیری، متخصص پوست و عضو هیات علمی بیمارستان بقیه ا... درباره مهم ترین توصیه ها و هشدارها برای افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد انجام بدهند، ترتیب داده ایم. آیا تمام افرادی که موهای زائد زیادی دارند، داوطلب مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟نه، موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید. اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان کنند. یعنی افرادی که مشکلشان هورمونی است، نمی توانند لیزر کنند؟ :: بازدید از این مطلب : 388 نوشته شده توسط : علی
آیا فضای کار اشتراکی معایبی هم داره؟ صد درصد باید گفت بله، مگه جایی بدون معایب هم میتونه باشه ؟ یکی از نکته های مهمی که توی کوورکینگ اسپیس همیشه مطرحه افرادی که در محیط یا دفتر کار اشتراکی حضور دارند باید درک درستی از همکاری مسالمت آمیز با هم داشته باشن و محیط کار رو قلمرو شخصی خودشون ندونند و تفاوتهای زیاد بین محیط کار اختصاصی و اشتراکی رو درک کنند. در فضای کار مشترک احتمال اینکه هر لحظه شما با سوالات و البته شاید کمی سرو صدای دیگران از تمرکز خودتون خارج بشید وجود داره و البته حفظ سکوت و آرامش یکی از قوانین مهم این مکان هاست و شاید برای کسانی که نتونند خودشونو تو این زمینه وفق بدند یکم سخت باشه. یکی دیگه از ویژگی هایی که میشه به عنوان عیب گفت محدودیت زمانیه، برای یه فریلنسر و یا حتی اشخاصی که اینترنشنال کار میکنند زمان تعریف نشده و محدودیت زمانی ، ورود ، خروج و تعطیلات که در بعضی کوورکینگ ها هست ممکنه سخت باشه که البته همین موضوع برای کسانی که به دنبال برنامه ریزی منظم برای کارهای خودشون هستند یه مزیت حساب میشه. در فضای کار اشتراکی میشه عدم حفظ حریم خصوصی رو به عنوان عیب نام برد، باید در یک مکان اشتراکی که احتمالا رقبای تجاری شما هم همون جا مستقر هستند در تماسهای تلفنی محرمانه با مشتریهای حساس و ملاقات با مهمونا برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات خودتون تلاش کنید. :: بازدید از این مطلب : 404 نوشته شده توسط : علی
وظایف طراح سایت و مشاور سئو شامل موارد متعددی میشود که اگر به درستی انجام شوند، به بهبود وضعیت کسبوکار مشتریان میانجامند. اگر قصد ورود به حوزه طراحی سایت و سئو را دارید یا میخواهید برای خود وب سایتی راهاندازی کنید، لازم است با این موارد آشنا باشید. در ادامه دامنه وظایف شغلی طراح سایت و مشاور سئو را بررسی میکنیم. وظایف طراح سایت چیست؟موارد زیر را میتوان وظایف اصلی طراح سایت دانست: · برگزاری جلسات ابتدایی و کسب درک درست از تجارت و درخواستهای کارفرما · ارائه یک پروپوزال در مورد امکانات و ویژگیهای سایت، خدماتی که ارائه میشوند و برآورد هزینهها · طراحی اولیه و نشان دادن آن به مشتری · تغییر طراحی در صورت درخواست مشتری · طراحی سایتی با ساختار بهینه و ریسپانسیو با استفاده از زبانهای برنامهنویسی مختلف یا سیستمهای مدیریت محتوا (بنا به سفارش کارفرما و تخصص شرکت) · بارگذاری سایت روی هاست یا سرور و کانفیگ اولیه · آزمایش کارایی سایت در حضور کارفرما · آموزش کار با سایت و مدیریت آن (ممکن است این آموزشها به صورت مستند هم ارائه شوند.) · پشتیبانی رایگان برای یک مدت کوتاه (معمولا یک ماه) مواردی که ذکر شد وظایف اصلی طراح سایت هستند. کارهایی مثل تولید و به روز رسانی محتوا، سئو و ... بر عهده طراح سایت نیست. گاهی کارفرماها توقعات عجیب و غریبی از طراحان سایت دارند. مثلا مسئولیت دیده نشدن سایت یا فروش نرفتن محصولات را به گردن طراح سایت میاندازند! دقت داشته باشید وظایف طراح سایت و مشاور سئو و مشاور بازاریابی و ... با هم متفاوت است. در بعضی موارد دیگر مشتریان توقع پشتیبانی مادامالعمر دارند! این مسئله نیز یک باور غلط است. اگر بخواهید پشتیبانی سایت خود را به طراح بسپارید باید با او در مورد هزینههای پشتیبانی توافق کنید. مسئله سئو نیز از وظایف طراح سایت نیست. طراح فقط باید ساختار سایت را بهینه کند و با داشتن یک ساختار منطقی،آن را برای تشخیص موتورهای جستوجو آماده کند. بهینهسازی محتوا و سطوح دیگر سئو توسط متخصصان دیگر انجام میشود. رویال کد یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که شما میتوانید به این تیم فوق العاده اطمینان کنید و پروژه خودتون رو با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرین. :: بازدید از این مطلب : 472 نوشته شده توسط : علی
در حالی که حدود یک سالی است موضوع تأخیر در تحویل خودروها تشدید شده است، بررسیها نشان میدهد یکی از شرکتهای بزرگ خودروسازی ایران با ایجاد مکانیزم و فرآیندی که فقط برای عدهای خاص در تهران در دسترس است، اقدام به فاکتور سریع تر خودروها میکند که این تبعیضی آشکار در حق مشتریان است، چون باید تحویل خودرو بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.
به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ در یک سال اخیر خودروسازان محصولات خود را در قالب طرحهای مختلف و متنوعی چون پیش فروش، فروش فوری، مشارکت در تولید و ... برای فروش به مشتریان ارائه کرده اند. متأسفانه به رغم دقت کافی خودروسازان در وجوه دریافتی خودروهای ثبت نامی از مشتریان، این دقت در تحویل خودروها در موعد مقرر دیده نشده است. از همین روی، تأخیر در تحویل خودروهای فروخته شده در موعد مقرر به چالشی جدی برای خریداران و خودروسازان تبدیل شده است. خودروسازان که نتوانسته اند در یک سال اخیر خودروهای فروخته شده را سر موعد مقرر تحویل دهند، این موضوع را با تحریمهای صنعت خودروسازی ایران مرتبط میدانند و میگویند که این تحریمها باعث شده تا بی نظمیهایی در تحویل خودروهای ثبت نامی ایجاد شود. این اظهارات خودروسازان در حالی است که اولاً بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران پیرامون رضایت مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری که مربوط به سال ۱۳۹۶ است (زمانی که خودروسازان تحریم نبودند)، بیشترین انتقاد مشتریان از "تأخیر در تحویل خودرو" بوده است و ثانیاً بازرسیهای انجام شده توسط نهادهای مختلف از جمله سازمان بازرسی نشان میدهد که انبارهای خودروسازان، پر است از خودروهایی که به دلیل نقصهای کوچکی، چون نداشتن زه یا سنسور دنده عقب تجاری سازی نشده اند و این مشکلات رو شما به تاخیر در تحویل فوری خودرو اضافه کنید. فارغ از نقش تحریمها و عدم تجاری سازی خودروها در تأخیر در تحویل خودروها، بررسیها نشان میدهند، در همین اوضاع گویا شرکت خودروسازی سایپا، راهکارهای خاصی برای برخی مشتریان خود جهت تحویل هر چه زودتر خودروی آنها در نظر گرفته است.
یکی از مخاطبان تابناک مدارکی ارسال کرده است که نشان میدهد برخی مشتریان گویا به راههای میانبری برای تحویل زودتر خودروهای خود نسبت به سایرین، دسترسی دارند. این مخاطب تابناک، با ارسال تصویر فرم گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که برای مشتریان پیش آمده و همچنین دیرکرد بیش از حدِ تحویل خودروها، شرکت سایپا مکانیزم و فرآیندی به نام "فرم درخواست" را به وجود آورده که فقط در امور مشتریان سایپا (تهران – جاده مخصوص کرج) امکان تهیه و پر کردن آن وجود دارد. این فرم فقط برای عدهای خاص که به شرکت سایپا و بخش فروش در تهران دسترسی دارند، ارائه میشود. آن گونه که در تصویر زیر مشخص است، از جمله محتویات این فرم میتوان به درخواست تغییر رنگ خودرو، تغییر مدل خودرو، تغییر نوع پرداخت، درخواست صدور دعوتنامه موردی/ تمدید مهلت، درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تأخیر در فاکتور)، درخواست بررسی سود تأخیر و مشارکت و شکایت از نمایندگی اشاره کرد. اما این فرم چگونه میتواند تحویل خودرو را تسریع کند؟ گویا افراد پایتخت نشین و یا استانهای همجوار پایتخت، در صورت تأخیر در فاکتور شدن خودروی خود، به راحتی میتوانند با مراجعه به اداره امور مشتریان سایپا و پر کردن فرم درخواست و ثبت گزینه "درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تاخیر در فاکتور) " تحویل خودروی خود را جلوتر بیندازند. این در حالی است که باید تحویل خودرو به مشتری بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود. در تصویر زیر به چند نمونه از کسانی که از این طریق توانسته اند زودتر از سایرین خودروی خود را تحویل بگیرند اشاره شده است. گفتنی است مسئولین سایپا این امکان را فقط حضوری برای مراجعهکنندگان فراهم کرده اند و سایر هموطنان که صدها کیلومتر دورتر از پایتخت میباشند، امکان دسترسی به این فرم را ندارند. پر کردن این فرم باعث میشود کسانی که به آن دسترسی پیدا میکنند، خارج از نوبت خودروی خود را تحویل بگیرند و این نوعی تبعیض و تضییع حقوق مشتریان محسوب میشود.
حالا این پرسشها مطرح است که مسئولین سایپا باید به آنها پاسخ دهند: چرا طبق روال و به صورت عادی و به دور از رانت و تبعیض خودروها تحویل نمیشوند؟ چرا نوبت سایر افراد بدون هماهنگی و اجازۀ آنها به افراد دیگری که فرم درخواست تسریع در فاکتور را پر میکنند داده میشود؟ چرا باید افرادی که بالای یکهزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارند، حقشان تضییع شود؟ آیا این مکانیزم، ابزاری برای سوءاستفادۀ احتمالی و صدور فاکتورهای غیرقانونی نیست؟ آیا با این فرم، نمیتوان به راحتی برای فرد یا افراد خاص و از جنس ژن خوب که مد نظر مدیران سایپا هستند، خودرو فاکتور کرد؟ منبع : تابناک
:: بازدید از این مطلب : 487 نوشته شده توسط : علی
با ورود به بازار فرش شاهد آن هستیم که قیمت های مختلفی برای فرش ها درج شده است . اما آیا می دانید چه عواملی بر تعیین این قیمت ها موثرند؟ برای دانستن این موضوع در ادامه با ما همراه باشید. باید بدانید که چند عامل در محاسبه قیمت فرش تاثیر دارند .یکی از این عوامل جنس الیاف می باشد . باید بدانید که الیاف ها جنس های مختلفی دارند و در کشورهای مختلف تولید می شوند برای مثال الیافی , که در آلمان تولید شده از الیاف تولید شده در ترکیه گران تر می باشد .از عوامل دیگر می توان تراکم بافت را, نام برد . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با پرشین وی همراه باشید. عوامل موثر بر محاسبه قیمت فرشاگر شما هم به بازار فرش ماشینی سری زده باشید حتما شاهد تفاوت چشمگیر قیمت فرشها بوده اید. شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که علت اینهمه اختلاف قیمت در چیست؟ در این مطلب به بررسی علت این تفاوت قیمتها در فرش ماشینی خواهم پرداخت. به طور کلی عوامل مختلفی, در تعیین قیمت فرش ماشینی اثرگذار است که در ادامه دو عامل اصلی آن را با هم بررسی خواهیم کرد ۱- جنس الیاف یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت فرش، جنس و کیفیت الیاف به کار رفته در آن میباشد. در حال حاضر , عمده فرشهای ماشینی در کشور از الیاف اکریلیک، پشم، پلی استر، و BCF تولید میشوند , که کدام از این ها دارای قیمت مخصوص به خود میباشند. به طور کلی از لحاظ قیمتی میتوان گفت فرشهای پشمی و اکریلیک از قیمت بالاتری برخوردارند و فرشهای BCF , و پلی استر در رده بعدی قرار میگیرند. البته هر دسته از این الیاف خود دارای سطوح کیفی متفاوت میباشد. به عنوان مثال الیاف اکریلیکی که در کشور, آلمان تولید میشوند از سطح کیفیت بالاتر و به تبع آن از قیمت بالاتری نیز برخورداند و الیاف اکریلیک , ولید شده در کشورهایی از قبیل ترکیه و تایوان از کیفیت و قیمت کمتری برخوردار میباشند. نکته دیگر در همین زمینه درصد اکریلیک به کار رفته در تولید فرش اکریلیک است. بدیهی است فرشهای , که ۱۰۰ درصد اکریلیک هستند نسبت به فرشهایی که تنها درصدی از الیاف آنها اکریلیک هستند , کیفیت بالاتری دارند. از آنجا که تشخیص جنس الیاف امری تخصصی بوده و به راحتی مقدور نیست، بهترین راه برای اطمینان از , کیفیت فرش و قیمت آن، استفاده از برندهای معتبر و شناخته شده و خرید از فروشندگان , مورد اطمینان میباشد. تاثیر تراکم بافت بر محاسبه قیمت فرش۲- تراکم بافت عامل تعیین کنده دیگر در قیمت فرش میزان تراکم آن میباشد. منظور از تراکم فرش تعداد گرههای رنگ بافته شده , در فرش میباشد. هر فرش دارای دونوع تراکم است، تراکم عرضی و تراکم طولی. تراکم عرضی فرش را شانه آن میگویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده , و عامل اصلی تعیین قیمت فرش به شمار میرود چراکه با بیشتر شدن آن نقشها ظریفتر میشوند. یک راه حل ساده برای فهمیدن شانه فرش این است که هنگام خرید به پشت فرش نگاه کرده و تعداد, گرههای آن را بشمارید. برای مثال اگر فرش ۱۰۰۰ شانه معرفی می شود در ۱۰ سانتی متر از فرش باید ۱۰۰ گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نصف فرش محاسبه نموده , و سپس در ۲ ضرب میکنند, یعنی زمانی که گفته میشود فرشی تراکم ۱۰۰۰ دارد به این معنی است که باید در یک متر از طول آن ۵۰۰ گره , وجود داشته باشد. در مقیاس کمتر هم محاسبه به همین شکل است , یعنی به عنوان مثال در ۱۰ سانتی متر از یک فرش با تراکم طولی ۱۰۰۰ باید ۵۰ گره وجود داشته باشد, . نهایتا اینکه هرچه تراکم فرش بالاتر باشد ارزش بیشتری پیدا میکند و قیمت آن بالاتر میرود. بر همین اساس فرش های ۱۲۰۰ شانه از بیشترین قیمت برخوردارند و فرشهای ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه, و ۵۰۰ شانه به ترتیب در ردههای بعدی قرار میگیرند. :: بازدید از این مطلب : 403 نوشته شده توسط : علی
9 راه آسان کردن فرایند پرداخت برای مشتریان آنلاین صفحه اصلی »وبلاگ» تجارت الکترونیک »9 راه برای آسان کردن فرایند پرداخت برای مشتریان آنلاین انجام هرچه آسان تر پرداخت مشتریان برای افزایش تبدیل و فروش ضروری است. به همین دلیل صفحه پرداخت شما بسیار مهم است. این آخرین توقف برای افرادی است که در وب سایت شما خرید می کنند. این مکانی است که آنها می توانند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل دهند و در آخر با پول نقد سخت درآمدشان. صفحه پرداخت شما جایی است که خریداران پنجره به مشتریان پرداخت می کنند. به راحتی می توانید PayPal را در سایت خود قرار دهید و آن را یک روز بنامید - اما اگر در پرداخت سهولت و افزایش فروش برای مشاغل خود برای مشتریان خود جدی هستید ، می خواهید کنترل کامل بر کل مراحل پرداخت را داشته باشید. در زیر 9 نکته وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کنند: 1. تعدادی از روش های پرداخت را ارائه دهید به نظر می رسد واضح است ، اما وب سایت هایی وجود دارند که تنها یک روش پرداخت ارائه می دهند. با این حال ، داده های برجسته شده در اینفوگرافیک از Milo نشان می دهد که 56٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند که در صفحه پرداخت انواع گزینه های پرداخت را داشته باشند. اگرچه لازم نیست - و نه عملی برای این موضوع - ارائه هر روش پرداخت قابل تصور در دسترس است ، شما می خواهید به مخاطبان هدف خود نگاهی بیندازید تا ببینید که کدام روش پرداخت آنها استفاده می کنند. سپس ، شما قادر خواهید بود اکثر افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند را ضبط کنید. به عنوان مثال ، ترکیب خوبی برای انتقال مستقیم بانکی و پرداخت از کارتهای اعتباری اصلی است. در پایان ، این همه بستگی به این دارد که شما چه کسی را تهیه می کنید. از تصویر زیر ، خواهید دید که MindMeister به کاربران اجازه می دهد تا با چندین کارت اعتباری ، پی پال یا کوپن بپردازند. وسایل را با کارتهای هدیه خریداری کنید. کارتهای هدیه را می توان در بسیاری از فروشگاه های آنلاین مانند Amazon ، Barnes و Noble و Hallmark استفاده کرد. شما می توانید از کارت هدیه برای خرید هر کالای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید ، درست مثل اینکه در یک فروشگاه واقعی پول نقد کنید. همچنین می توانید مانده کارت را به حساب خود اضافه کنید تا دفعه بعد از خرید چیزی استفاده کنید. مراحل استفاده از کارتهای هدیه در سراسر سایتها مشابه است. اگر می خواهید از آن در یک خرید خاص استفاده کنید ، می توانید هنگام بررسی ، آن را در صفحه پرداخت خود وارد کنید. به طور معمول گزینه ای برای بازخرید کارت هدیه در صفحه پرداخت شما وجود دارد. سپس کد ادعا را روی کارت قرار داده و آن را وارد سایت می کنید. برای افزودن پول به حساب خود ، به صفحه حساب خود در سایت بروید. از این صفحه می توانید کارت هدیه را به حساب خود اضافه کنید. کد ادعا را وارد کنید و سپس ارسال یا درخواست را بزنید. برای کارتهای هدیه پلاستیکی ، برای دیدن کد لازم است از روکش پشت کارت استفاده کنید. کد ادعا با شماره کارت 16 رقمی متفاوت است. کارت های بدهی هدیه خریداری کنید. کارتهای بدهی هدیه (یعنی کارت ویزیت ویزا ، کارت هدیه AMEX و غیره) در هر کجا کارتهای بدهی پذیرفته می شوند. به احتمال زیاد شما می توانید آنها را در فروشگاهی که کارتهای هدیه به فروش می رساند ، خریداری کنید. آنها مانند کارتهای هدیه کار می کنند ، اما کارتهای بدهی در هر جایی پذیرفته می شوند و برخی از آنها بارگیری مجدد می شوند. پرداخت ها را بدون نیاز به حساب مجاز کنید راستش ، آیا واقعاً برای یادآوری نیاز به نام کاربری و رمزعبور دیگری داریم؟ من شک دارم! و چرا کسی می خواهد دیواری مانند آن را ایجاد کند که مانع پرداخت مردم شود. مجبور کردن افراد برای ثبت نام در یک حساب کاربری برای مشتریان بار اول بسیار مزاحم است و این یک قاتل تبدیل محسوب می شود. یک مطالعه قابل استفاده توسط مجله Smashing نشان داد که دلیل اصلی نفرت کاربران از راهاندازی یک حساب کاربری این است که انتظار دارند از طریق ایمیل تبلیغاتی سیل شوند. همچنین اشاره کرد که بسیاری از مشتریان درک نمی کنند که چرا نیاز به ثبت نام برای خرید یک محصول در هنگام خرید آجر و ملات نیازی به حساب کاربری برای خرید از آنها ندارند. نقطه ضعف دیگر این است که زمینه های بیشتری را برای پر کردن و طولانی تر ساختن مراحل پرداخت به افراد اضافه می کند. برای آسانتر کردن زندگی برای مشتریان بالقوه و اطمینان از پرداخت هزینه ، هدایت اپل را دنبال کنید و بگذارید آنها را به عنوان مهمان چک کنید. همانطور که از عکس بالا متوجه خواهید شد ، اپل به جای مجبور کردن آنها برای تحویل داده های خود در آغاز ، به مشتریان این امکان را می دهد که در پایان مراحل پرداخت ثبت نام کنند. 3. ارائه یک طرح یکپارچه از دیدگاه مارک تجاری ، می خواهید همه چیز را تا حد ممکن ثابت نگه دارید. این به معنای استفاده از همان رنگ ها ، فونت ها و طراحی در صفحه پرداخت خود مانند سایر وب سایت است ، بنابراین می توانید شناخت برند را برای تجارت خود بالا ببرید. مطمئناً ، برخی از ارائه دهندگان پرداخت آنلاین ، حاشیه آماده را برای شما ارائه می دهند ، اما شما از نگاه و ظاهر صفحه پرداخت خود چشم پوشی می کنید. و با همه کلاهبرداری های آنلاین و داستان های ترسناک در آنجا ، کاملاً منطقی است که افراد در هنگام مواجه شدن با صفحه پرداخت که متفاوت از وب سایت خرید آنها است ، تردید کنند. به منظور کمک به افزایش آگاهی از برند ، طرح خود را در کلیه کانالها ، بویژه صفحه پرداخت خود ، سازگار نگه دارید! منبع : https://lasttimes.ir https://kahkashani.ir https://iranisard.ir https://hodhodirani.ir :: بازدید از این مطلب : 384 |
|
آرشیو مطالب آخرین مطالب پیوند های روزانه مطالب تصادفی مطالب پربازدید چت باکس
تبادل لینک هوشمند پشتیبانی LoxBlog.Com
|